
ISO/IEC 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ FARKINDALIK EĞİTİMİ
- 1 Gün
- Online Eğitim
- Eğitmen: Necati KADIOĞLU
EĞİTİMİN AMACI:
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Farkındalık Eğitimi, müşteri memnuniyetinin temel kavram ve ilkelerine giriş niteliğinde olup, müşteri şikayetleri yönetim sisteminin uygulanması için ISO 10002 standardının gerekliliklerini sağlar.
KİMLER KATILMALI:
- Bu eğitim, müşteri memnuniyeti yönetimi ve ISO 10002 standardı anlayışını geliştirmek isteyen herkes için uygundur. Özellikle müşteri şikayetlerini yönetmekle ilgilenen veya kuruluşlarında müşteri memnuniyetinden sorumlu olanlar için önemlidir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ:
- Müşteri memnuniyetine giriş
- Müşteri memnuniyeti yönetiminin prensipleri
- ISO 10002 standardının genel görünümü ve gereklilikleri
- Müşteri şikayetleri yönetim sisteminin planlanması ve uygulanması
- Müşteri memnuniyetinin izlenmesi, ölçülmesi, analiz edilmesi ve iyileştirilmesi
- Vaka çalışmaları ve pratik alıştırmalar
KATILIM BİLGİSİ
- Eğitimin sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir.
- ICT Trend Academy gerektiğinde eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.