Farkındalık Eğitimleri

ISO/IEC 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

kurumsal-eğitimler

ISO/IEC 10002:2018 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ FARKINDALIK EĞİTİMİ

  • 1 Gün
  • Online Eğitim
  • Eğitmen: Necati KADIOĞLU

 

EĞİTİMİN AMACI:

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Farkındalık Eğitimi, müşteri memnuniyetinin temel kavram ve ilkelerine giriş niteliğinde olup, müşteri şikayetleri yönetim sisteminin uygulanması için ISO 10002 standardının gerekliliklerini sağlar.

KİMLER KATILMALI:

  • Bu eğitim, müşteri memnuniyeti yönetimi ve ISO 10002 standardı anlayışını geliştirmek isteyen herkes için uygundur. Özellikle müşteri şikayetlerini yönetmekle ilgilenen veya kuruluşlarında müşteri memnuniyetinden sorumlu olanlar için önemlidir.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ: 

  • Müşteri memnuniyetine giriş
  • Müşteri memnuniyeti yönetiminin prensipleri
  • ISO 10002 standardının genel görünümü ve gereklilikleri
  • Müşteri şikayetleri yönetim sisteminin planlanması ve uygulanması
  • Müşteri memnuniyetinin izlenmesi, ölçülmesi, analiz edilmesi ve iyileştirilmesi
  • Vaka çalışmaları ve pratik alıştırmalar

 

KATILIM BİLGİSİ

  • Eğitimin sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir.
  • ICT Trend Academy gerektiğinde eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır. 
Lütfen gerekli alanı doldurun.
Lütfen gerekli alanı doldurun.
Lütfen gerekli alanı doldurun.
Lütfen gerekli alanı doldurun.
Lütfen gerekli alanı doldurun.
Lütfen gerekli alanı doldurun.
Lütfen gerekli alanı doldurun.

İLETİŞİM

Cevizli Mah. Tugay Yolu Cad. Piazza AVM No:69C/222 34846 Maltepe/İSTANBUL

  • dummy+90 (532) 488 7368

  • dummy+90 (850) 466 0428

  • dummy info@icttrendacademy.com.tr

Search